ПОЗОВНА ЗАЯВА Про усунення перешкод в користуванні дворовою та прибудинковою територіями та знесення самочинного будівництва

суд міста ….
адреса

Позивач:
Відповідач:

ПОЗОВНА ЗАЯВА
Про усунення перешкод в користуванні дворовою та прибудинковою територіями та знесення самочинного будівництва

            На підставі Протоколу зборів мешканців №  від Позивач уповноважений на звернення до державних, правоохоронних та судових органів з питань захисту порушених прав, співвласників буд. …..
            Предметом позову є усунення перешкод в користуванні дворовою та прибудинковою територією через самовільне будівництво Відповідачем великого капітального торговельного об’єкта площею приблизно 150 кв. м. та заввишки 5 м на дворовій території буд. ….., що порушує права мешканців цього будинку повноцінно користуватися прибудинковою та дворовою територією, а також права на безпечне для життя і здоров’я довкілля.
            

За Правилами утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених  наказом Держжитлокомунгоспу України від 17.05.2005 року № 76, зареєстрованим в Мін’юсті України  25.08.2005 року за № 927/11207 (далі – Правила № 76)   прибудинкова територія - територія  навколо багатоквартирного будинку,  визначена  актом   на  право  власності  чи  користування земельною  ділянкою    і    призначена    для     обслуговування багатоквартирного будинку. Згідно п.2 статті 10 «Про приватизацію державного житлового  фонду» від 19 червня 1992 року N 2482-XII  власники квартир багатоквартирних будинків є  співвласниками  допоміжних  приміщень  будинку, технічного   обладнання,   елементів   зовнішнього  благоустрою  і зобов'язані  брати  участь  у  загальних  витратах,  пов'язаних   з утриманням  будинку  і прибудинкової території відповідно до своєї частки  у  майні  будинку. 
 Співвласники  багатоквартирного будинку  …… несуть витрати на обслуговування та утримання прибудинкової та дворової території.

 
            Як передбачено ст.13 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 6 вересня 2005 року N 2807-IV (далі Закон 2807), до об’єктів благоустрою належать прибудинкові території, території загального користування, рекреаційні зони та майданчики, території   будівель   та   споруд   інженерного   захисту територій.  Тобто дворова територія буд. …… відноситься до об'єктів благоустрою. А згідно зі ст.16 Закону 2807 на об’єктах благоустрою забороняється самовільно встановлювати торговельні лотки, павільйони, кіоски тощо.  Згідно ст. 17 Закону 2807 громадяни мають право брати участь у здійсненні заходів з благоустрою,  озелененні та утриманні в належному стані  дворів,   обладнанні дитячих  і  спортивних  майданчиків. Мешканці  буд. ... намагаються озеленювати свій двір, а в 2009 році за свої кошти реконструювали дитячий майданчик та майданчик господарського призначення.  Відповідно до з ч. 1 ст. 21. Закону 2807 елементами благоустрою є покриття доріг, проїздів, тротуарів,  пішохідних зон і доріжок відповідно до діючих  норм  і стандартів;   зелені   насадження   (у   тому   числі   снігозахисні  та  протиерозійні) уздовж вулиць і доріг, в парках, скверах, на алеях,   інші  об'єкти  благоустрою  загального користування,     на    прибудинкових територіях;   будівлі та споруди системи збирання і вивезення відходів;   будівлі та споруди системи інженерного захисту території; обладнання  (елементи)  дитячих,   спортивних   та   інших майданчиків; малі архітектурні форми. Тобто, величезна  споруда торговельного об'єкту не є елементом благоустрою і не має законних підстав бути розташованою на дворовій території багатоквартирного будинку.
Майданчик для  ігор дітей дошкільного і молодшого шкільного віку тепер перебуває на відстані 1 м від торговельного об’єкту в той час як за Державними санітарними правилами планування та забудови населених пунктів, затверджених  Наказом Міністерства охорони здоров’я України N 173 від 19 червня 1996 року (зареєстровані в Міністерстві юстиції України 24 липня 1996 року за № 379/1404) – далі ДСП 173 та ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», затверджений наказом  Держкоммістобудування від 17.04.1992 N 44  він має бути  на відстані не менше 12 м від вікон житлових і громадських будівель. А згідно ДБН В.2.2-9-99, затвердженого  наказом Держбуду України від 04.08.1999 p. № 187  будинки для підприємств роздрібної торгівлі відносяться до громадських будівель та споруд. Щодо майданчика для господарського  призначення, зокрема сушіння білизни,  то мешканці буд. ... взагалі позбавлені права використовувати його  за призначенням.  ДСП № 173 вимагають мати такі майданчики  з розрахунку не менше 0,3  м2/люд. Цей майданчик створений двадцять років тому при забудові кварталу, тож він був передбачений проектом благоустрою території. У 2009 році майданчик для господарського призначення був реконструйований за кошти мешканців прилеглих будинків, в тому числі і мешканців буд. …..: зміцнені  стійки для сушіння білизни, а сам майданчик вимощений  тротуарною плиткою. Тобто мешканці буд. ... вклали в майданчик для господарських цілей свої кошти задля досягнення соціального ефекту, що статтею 1 Закону України  «Про інвестиційну діяльність» від 18 вересня 1991 року     N 1560-XII називається інвестицією. Втім Відповідач перед тим як встановити паркан, який огороджує будівництво, порушив тротуарну плитку з майданчика для господарського призначення і поклав її поруч з майданчиком. Тепер  торговельний об'єкт Відповідача побудований впритул до стійок для сушіння білизни, а дах розташований під таким кутом, що сміття та брудна вода, яка ллється  з даху торговельного об'єкту, псують майно громадян. До того, ж  майданчик для сушіння білизни використовується переважно мешканцями нижніх поверхів, і тепер  вони позбавлені права з вікон спостерігати за своїм власним майном.
П 4.10. ДСП 173 установлює вичерпний перелік об’єктів, які можуть розташовуватися на дворовій території мікрорайонів. Це майданчики, які повинні забезпечувати різні види відпочинку та занять всіх груп населення, в тому числі майданчики для - ігор дітей дошкільного і молодшого шкільного віку;  занять фізкультурою та спортом;  відпочинку дорослого населення; господарського призначення (сушіння білизни, чистка речей, розміщення сміттєзбірників); спеціального призначення (відкриті майданчики для короткочасних та гостьових стоянок автомобілів). Як бачимо у переліку не передбачається знаходження  капітального об’єкту площею 150 кв. метрів для ведення торговельної діяльності.

Відповідно до п.3.7.6 Правил № 76  до всіх будівель і споруд має бути забезпечений вільний доступ. Натомість торговельний об’єкт   розташований таким чином, що підвіз товару здійснюватиметься або проїзною частиною прибудинкової території будинку ….., або через дитячий майданчик дворової території. Згідно п. 55 розділу V Санітарних  правил для підприємств  продовольчої  торгівлі  Міністерства  охорони здоров'я СРСР  N 5781-91 від 16.04.91 СанПиН 5781-91 (із змінами згідно  Постанови  Головного державного санітарного лікаря України N 2 від 23.01.2006 р.) (далі СанПиН 5781-91) не дозволяється  провадити завантаження товарів з боку двору житлового будинку, де розташовані вікна та входи до квартир.    Завантаження  слід виконувати  з торців житлових будівель,  які не мають вікон;  з-під підземних тунелів;  з боку магістралей, при наявності  спеціальних приміщень для завантаження. А  п. 54 розділу V СанПиН 5781-91  вимагає, аби для  приймання овочів та хліба були передбачені окремі двері або люки безпосередньо до комори. Якщо врахувати, що велика будівля торговельного закладу передбачає  широкий асортимент  товару (молочні, м’ясні, ковбасні, хлібні вироби, морозиво, риба, продукти швидкого приготування, вода і соки, лікеро-горілчані вироби, пиво, бакалія, гастрономія  та  інші), то кожен постачальник окремо своєю вантажівкою  буде підвозити товар до входу торговельного об’єкту внутрішньобудинковою проїжджою частиною, порушуючи норми СанПиН 5781-91. Неважко прорахувати, що з таким асортиментом торговельного об’єкту підвіз товарів буде здійснюватись щонайменше дванадцятьма  вантажівками щодня.
Постійний підвіз товарів внутрішньобудинковою проїжджою частиною буд. ... вантажівками:
1) перешкоджає пересуванню автівок мешканців буд. ... та обмежує їх право тимчасово і вільно паркуватися біля свого під’їзду. Згідно п. 5.3 ДБН В.2.2-23:2009 «Будинки і споруди. Підприємства торгівлі», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 19 січня 2009 р. № 4 (далі ДБН В.2.2-23:2009) на земельній ділянці магазину слід передбачити зону для покупців і зону для під'їзду та розвантаження автомобілів, а також майданчики для стоянки легкових автомобілів покупців і працівників підприємств. Пункт  6.3 ДБН В.2.2-23:2009 наводить правила розвантаження товару. За цими правилами якщо будинок магазину розташований окремо від інших будівель, то його слід проектувати згідно з вимогами до окремо розташованих будинків магазинів відповідно до пп. 6.3.2 ДБН В.2.2-23:2009. А пп. 6.3.2 ДБН В.2.2-23:2009  призначає наявність розвантажувальних платформ, як правило, вище рівня майданчика, де розташовані автомобілі, на 1,1 м - 1,2 м. Розвантажувальні платформи мають бути розміщені під навісами. А навіси повинні повністю перекривати розвантажувальну платформу і на 1 м кузов автомобіля. Всі ці умови виконати на дворовій території будинку ….. неможливо.
2)  загрожує  життю та здоров'ю мешканців будинку у разі, бо спеціалізований транспорт (швидка допомога, пожежна машина, машини для встановлення освітлення)  не матимуть  змоги під'їхати до під'їзду через скупчення вантажівок та надати вчасно допомогу або послугу;
3) руйнує асфальтовий покрив внутрішньобудинкової проїжджої частини, який не розрахований на таку інтенсивність руху вантажного автомобільного транспорту.;
4) забруднює довкілля.   Відомо, що автомобілі, а особливо вантажівки – потужне  джерело забруднення довкілля. Відпрацьовані гази автомобілів дають на сьогодні від 80 % до 90 % забруднення атмосфери. Майже всі складові вихлопних газів автомобілів шкідливі для людського організму.  Годі й казати, що постійне пересування вантажівок дворовою територією буд….., яка призначена для відпочинку мешканців, несе загрозу їх здоров'ю, життю та безпеці. Вони позбавляються права на свіже повітря не лише біля свого  будинку, а також у власних квартирах, бо  доведеться тримати кватирки увесь час зачиненими аби вихлопні гази та шум не потрапляли до їхніх квартир.
           
Спорудження торговельного об'єкту на дворовій території будинку ... порушує право мешканців на безпеку. Між  житловим будинком  ... та дитячим майданчиком знаходиться торговельний об'єкт заввишки п’ять метрів, що заважає наглядати за дітьми, які граються на дитячому та спортивному майданчиках. Вже небезпечно для життя дітям самостійно гуляти  дворовою територією, для чого власне двір багатоквартирного будинку і призначений.  Виходячи з під’їзду дітлахи одразу потрапляють на небезпечну ділянку  дороги, якою постійно пересуватимуться вантажівки з товаром. Тепер діти обмежені в свої правах на безпечне дозвілля, бо чекатимуть, допоки їх рідні знайдуть вільний час, аби перевести їх через проїжджу частину  на дитячий майданчик.
До того ж, згідно п. 5.6 ДБН В.2.2-23:2009. у зоні для під'їзду і розвантаження автомобілів мають бути встановленими навіси для тари (якщо зберігання тари не передбачено в складських приміщеннях будинків та споруд), а також розміщуються майданчики контейнерів для сміття. А у відповідності до п.3  розділу II. СанПиН 5781-91 для  збирання сміття повинні бути встановлені   контейнери, сміттєзбиральники із кришками на асфальтованій  або  бетонованій площадці,  площа  якої  повинна бути не менш 1 м від основи кожного    сміттєзбиральника.    Площадка    сміттєзбиральника    повинна розташовуватися на відстані не менш 25 м від підприємства торгівлі й від вікон і дверей житлових будинків. Таким вимогам не відповідає теперішнє розташування торгового об’єкту Відповідача у дворі нашого будинку. Обслуговуюча інфраструктура торгового об’єкту (площадка для складування тари, сміттєзбиральники та ін.) потребують додаткових площ дворової території та особливих умов їх використання, погоджених з СЕС.
           
У зв’язку з вищенаведеним мешканці  нижніх поверхів взагалі  позбавлені тепер умов на безпечний і вільний відпочинок у власному дворі. Уже зараз Відповідач має у дворі тимчасову споруду для торгівлі, яка працює з 7 ранку до 22 години вечора. Вантажівки з товаром з шостої ранку часто з гучною музикою в'їжджають у двір, будять мешканців будинку ... та їх дітей. Причому варто зауважити, що ці дії відбуваються у спальному районі міста, а не в діловому центрі. СНиП II-12-77 (Є у Переліку чинних в Україні нормативних документів у галузі будівництва Мінрегіонбуду станом на 1 січня 2009 року) встановлює нічний час з 23.00 до 7 ранку. Проте робота торговельного закладу визначається не часом його відкриття для покупців, а часом, протягом котрого підвозиться та розвантажується товар.  З відкриттям великого магазину шум та  галас значно посиляться через значне збільшення покупців та асортименту товару, а час роботи торговельного закладу подовжиться. Мешканці нижніх поверхів вже і зараз у період будівництва знаходяться  в екстремальних умовах через шуми, які супроводжують будівництво. Такого права вони позбавляються і в майбутньому, якщо  об’єкт буде введено в експлуатацію. Шум та галас, які неодмінно супроводжують торговельну діяльність  створюють несприятливі умови  життєдіяльності людей. До того ж, слід врахувати шум промислових кондиціонерів, які принаймні 9 місяців на рік працюватимуть цілодобово. Згідно ст. 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»  від 24 лютого 1994 року N 4004-XII  (далі — Закон  4004) сприятливі умови  життєдіяльності  людини  -  це стан середовища життєдіяльності,  при якому відсутній  будь-який  шкідливий  вплив його  факторів  на здоров'я людини і є можливості для забезпечення нормальних і відновлення порушених функцій організму.  Відповідно  до ст. 24  Закону 4004 до об'єктів, у відношенні до котрих приймаються  заходи  щодо недопущення впродовж доби перевищень рівнів шуму, встановлених санітарними нормами є жилі будинки та прибудинкові території. Згідно Санітарних норм допустимого шуму в приміщеннях і громадських будівлях та на території житлової забудови,  затверджених  3 серпня 1984 року 03.08.1984 N 3077-84 (чинний) на території що прилягає до житлових будинків максимальний рівень звуку має становити 70 дБА, а в житлових помешканнях квартир  – 45 дБ.  Всесвітня організація здоров'я у Настанові  щодо побутового шуму (Guidelines For Community Noise), 1999 визначає, що задля того, щоб більшість людей не потерпали від шуму у денний час, постійний шум на вулиці не повинен перевищувати   55 dB на балконах, терасах та інших площах назовні квартири. А у  кварталах житлових будинків – 45 -35 dB. За даними ВОЗ вантажівка спричиняє шум 82-92  dB. Перевищення шумового порогу впливає на здоров’я людей: спостерігається підвищення кров'яного тиску, серцебиття, звуження судин, прискорене дихання,   серцева аритмія. Таким чином, мешканці нижніх поверхів  вже і зараз під час будівництва торгового об’єкту знаходяться у своїх  власних квартирах у стані постійного стресу (будівельні роботи не припиняються навіть у  вихідні дні). А введення  торговельного об'єкту в експлуатацію порушить їх право на здоров’я та безпечне довкілля, гарантоване ст. 3 и 50 Конституції України.  
            Отже, розміщення торговельного об'єкту на  прибудинковій та дворовій території без додержання вимог будівельних та санітарних норм, земельного законодавства порушує права Позивача, як власника однієї із квартир даного будинку зокрема, а також інших мешканців будинку … взагалі.
            Охорона навколишнього природного середовища населених пунктів повинна забезпечуватись комплексом захисних заходів планувального, технологічного, санітарно-технічного і організаційного характеру з метою створення сприятливих умов проживання, праці та відпочинку населення, збереження і зміцнення здоров’я теперішнього і прийдешніх поколінь (пункт 8.1. ДСП 173). Будівництво Відповідачем торговельного об’єкту створює несприятливі умови для життя і відпочинку у будинку …... ДСП 173  зазначає основні гігієнічні вимоги до планування і забудови як нових, так і існуючих міських та сільських поселень України, їх санітарного упорядкування та оздоровлення. Відповідно до пункту 1.2. ДСП 173 вони є обов’язковими для дотримання всіма державними, кооперативними, колективними та приватними підприємствами, організаціями та установами незалежно від відомчого підпорядкування та форм власності, а також посадовими особами та громадянами України, інвесторами-громадянами інших держав.
            Відповідно до ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» від 16 листопада 1992 року     N 2780-XII при здійсненні містобудівної діяльності повинні враховуватись законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують місце будівництва. Проте інтереси мешканців буд. ….., у дворі якого провадиться будівництво торговельного об’єкту не враховані ніяким чином. Ще у 2005 році мешканці буд. …. дали ясно зрозуміти Відповідачеві, що вони ніколи не погодяться на будівництво торговельного об'єкту у їхньому дворі, навпроти їх вікон та збирали підписи проти цього будівництва. Таким чином, розташування торговельного об’єкту на дворовій та прибудинковій території буд. …. суперечить громадським інтересам мешканців цього будинку.
           
Відповідно до ст.42 Земельного Кодексу України порядок використання земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначається співвласниками. Отже, Позивач, як і інші власники квартир цього будинку, мають право на користування земельною ділянкою, на якій розташований їх багатоквартирний будинок і  це право не може бути обмежене іншими громадянами, які в порушення вимог вищенаведених нормативно-правових актів розміщують на цій земельній ділянці капітальну споруду торгового об'єкту площею 150 кв.м.
            За ст. 391 Цивільного Кодексу України власник майна має право вимагати усунення перешкод у здійсненні ним права користування та розпорядження своїм майном. Ст. 41 Конституції України визначає, що кожен  має  право  володіти,  користуватися    і розпоряджатися    своєю    власністю, а використання  власності  не  може  завдавати  шкоди   правам, свободам та гідності громадян, а інтересам суспільства,  погіршувати екологічну ситуацію і природні якості землі.
Згідно ч.1 ст. 376 Цивільного Кодексу України будівництво вважається самочинним, якщо у діях особи є хоча б одна із наступних ознак:
1) якщо вони збудовані або будуються на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети,
2) або без належного дозволу чи належно затвердженого проекту,
3) або з істотними порушеннями будівельних норм і правил.
        

У наявності  принаймні дві умови, які встановлені законами для визнання будівництва 
самочинним. При будівництві торговельного об’єкту істотно порушені будівельні норми і правила,  як представлено вище.  До того ж, статтею 22 Закону України «Про основи містобудування» забудову земельних ділянок можна здійснювати лише після набуття права власності або права користування земельною ділянкою та отримання дозволу на виконання будівельних робіт.   Відповідач на момент початку будівництва 25 жовтня 2010 року не мав належного дозволу на будівництво, ……. Частиною 9 статті 29 Закону України "Про планування і забудову територій" встановлено, що здійснення будівельних робіт на об'єктах містобудування без дозволу на виконання будівельних робіт або його перереєстрації, а також здійснення не зазначених у дозволі будівельних робіт вважається самовільним будівництвом і тягне за собою відповідальність згідно з законодавством. В Переліку будівельних робіт, на виконання яких не вимагається дозвіл,  затверджених постановою Кабінету Міністрів України  від 30 вересня 2009 р. N 1104 серед об'єктів інженерної інфраструктури, благоустрою та тимчасового призначення, наводиться зокрема улаштування малих архітектурних форм,  пристроїв вуличної реклами з легких конструкцій  без улаштування фундаментів. У відповідності до  Порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження   підприємницької діяльності, затверджених  постановою Кабінету Міністрів України  від 26 серпня 2009 р. N 982 стаціонарна     мала   архітектурна   форма   -    тимчасова одноповерхова    споруда    соціально-культурного,     побутового,  торговельного     та    іншого    призначення    для    провадження підприємницької діяльності висотою не вище ніж 4 метри,  що має по зовнішньому контуру площу близько 30 кв.  метрів, виготовляється з полегшених конструкцій і встановлюється тимчасово  без  закладення фундаменту. Втім, споруда, яку зводить Відповідач, не відповідає вимогам щодо малої архітектурної форми. Вона має площу приблизно 150 кв. метрів, заввишки - близько п’яти метрів, встановлена на фундаменті (бетон) і обкладається цеглою. Тобто на момент початку будівництва Відповідач   мусив мати на руках належним чином оформлений дозвіл на будівництво.
                У відповідності до п. 13 Порядку  надання дозволу на виконання підготовчих робіт,  затверджених  постановою Кабінету Міністрів України   від 30 вересня 2009 р. N 1104 (далі Порядок 1104) інформація про надання дозволу на  виконання  підготовчих робіт   (реєстраційний  номер,  дата  видачі,  строк  дії  дозволу, найменування    та    номер     телефону    інспекції    державного архітектурно-будівельного контролю,  яка  надала  такий   дозвіл  і здійснює контроль за виконанням підготовчих  робіт)  та  відомості про найменування об'єкта,  замовника,  підрядників розміщуються на стенді завдовжки не менш як 1,5  метра  і   завширшки  не  менш  як 1 метр,  що встановлюється на будівельному майданчику в доступному для огляду місці. Втім, на паркані, яка огороджує територію будівництва з моменту початку будівництва така інформація відсутня. Торговельний об’єкт будується трьома невідомими особами, яких неспроможні були ідентифікувати навіть представники УВД, яких викликано в неділю …року з метою припинення будівництва. Таким чином, можна припустити, що будівництво ведеться за відсутністю підрядника на виконання будівельних робіт, а також за відсутністю відповідального виконавця, авторського та технічного нагляду Пункт 4 Порядку надання дозволу на виконання будівельних робіт, затверджених постановою Кабінету Міністрів України  від 30 вересня 2009 р. N 1104  встановлює наявність ряду документів від підрядника будівництва, зокрема  копії ліцензії  на  виконання функцій генерального підрядника будівництва об'єкта, засвідченої в установленому законом порядку;  договору (контракту) підряду на будівництво об'єкта;  документ про призначення відповідальних виконавців робіт;   відомості про  кваліфікацію  та  досвід   спеціалістів,   які братимуть участь у виконанні замовлення.

Враховуючи вище наведене та керуючись ст.ст. 3, 41 50, Конституції України,  ст.ст.16, ч. 1 ст.376, 391 ЦК України, ст. 137 ЦПК України, ст. 42 Земельного Кодексу України,  п.2 статті 10 «Про приватизацію державного житлового  фонду», ч. 9 статті 29 Закону України «Про планування і забудову територій», ст. 5, 22 Закону України «Про основи містобудування», ст.ст.13,16,17. ч. 1 ст. 21 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», ст. 1, 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Правилами утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Держжитлокомунгоспу України від 17.05.2005 року № 76, зареєстрованим в Мін’юсті України  25.08.2005 року за № 927/11207, Державними санітарними правилами планування та забудови населених пунктів, затверджених  Наказом Міністерства охорони здоров’я України N 173 від 19 червня 1996 року (зареєстровані в Міністерстві юстиції України 24 липня 1996 року за № 379/1404), ДБН 360-92** «Планування і забудова міських і сільських поселень», затверджений наказом  Держкоммістобудування від 17.04.1992 N 44 , ДБН В.2.2-9-99, СанПиН 5781-9, ДБН В.2.2-23:2009 «Будинки і споруди Підприємства торгівлі», СНиП II-12-77, Санітарних норм допустимого шуму в приміщеннях і громадських будівлях та на території житлової забудови,  затверджених  3 серпня 1984 року 03.08.1984 N 3077-84, Порядку  надання дозволу на виконання підготовчих робіт, Порядку надання дозволу на виконання будівельних робіт затверджених  постановою Кабінету Міністрів України   від 30 вересня 2009 р. N 1104,  –

ПРОШУ:

1.    Визнати будівництво торгового об’єкту  біля буд. …. самочинним
2.    Усунути мешканцям буд. …. перешкоди в користуванні дворовою та прибудинковою територіями шляхом знесення самочинного будівництва
3.    Судові витрати покласти на Відповідача
4.    Витребувати у Відповідача оригінали або належним чином правовстановлюючі документи на право розташування і будівництво торгового об’єкту за адресою буд. …. (проект землеустрою, містобудівне обґрунтування проекту, висновки Укрінвестекспертизи, погодження з відповідними міськими службами, рішення міськради про виділення земельної ділянки та договір оренди на земельну ділянку з міськрадою, дані державного земельного кадастру).
5.    Витребувати у Відповідача документи на право ведення будівельних робіт (копію ліцензії  на  виконання функцій генерального підрядника будівництва об'єкта, засвідчену в установленому законом порядку;  договір (контракт) підряду на будівництво об'єкта;  документ про призначення відповідальних виконавців робіт;   відомості про  кваліфікацію  та  досвід   спеціалістів,   які беруть участь у виконанні замовлення).
6.    Застосувати забезпечення позову шляхом винесення ухвали про заборону здійснення будівельних робіт до вирішення питання по суті.

Додатки:
1.    Копія позовної заяви для Відповідача з додатками.
2.    План розташування самочинного будівництва.
3.    Фотографії самочинного будівництва –  8 шт.
4.    Копія Дозволу на будівництво буд. ….
5.    Підписи мешканців буд.  проти будівництва 2010 року – 2 листа
6.    Протокол зборів громадян за місцем проживання від …
7.    Квитанція про сплату державного мита та ІТЗ.


                        „____” ___________2010 р.                              _____________

Немає коментарів:

Дописати коментар